CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Vol que es prenguin mesures per evitar accidents greus com el patit enguany per un fillet de 10 anys
L’Ajuntament de Maó demanarà al Govern balear que reforci el control damunt les atraccions de les fires que s’acostumen a muntar amb motiu de les festes populars. La idea és prendre mesures perquè no es repeteixin accidents com el patit enguany per un fillet de 10 anys, que va resultar greument ferit a una atracció de les festes de Gràcia.
El consistori ha anunciat la imminent obertura d’un expedient sancionador contra el propietari de l’atracció accidentada i contra el tècnic que va certificar que aquesta s’havia muntat de forma correcta. El consistori els considera responsables directes de l’avaria patida pel Rodeo Americano, un joc de braus mecànics que el 6 de setembre va obligar a evacuar el menor fins a l’hospital de Son Espases. L’informe emès per la Direcció General d’Emergències deixa ben clar que hi havia deficiències a la instal·lació.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments
El cos surava en avançat estat de descomposició