El menor de 13 anys ferit per la coça d’un cavall, pendent de ser traslladat a Son Espases
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
S'ha creat un web amb un directori d'establiments i una mapa d'aparcaments que mostra les places lliures
L’Ajuntament de Maó vol reactivar el port i dotar-lo d’una marca pròpia. La primera passa ha estat canviar-ne el sentit de circulació. A més, prest s’hi posarà en marxa també el segon ascensor, i s’ha elaborat un mapa interactiu per ajudar els conductors a trobar aparcament.
Amb l’objectiu de crear-ne una marca pròpia i de posicionar-lo com a reclam turístic, Maó ha engegat una ambiciosa campanya de promoció del seu port. Entre d’altres accions, ha creat una plana web amb un directori d’establiments que inclou també un mapa interactiu d’aparcaments, una guia ben útil per als conductors que cerquin on estacionar el seu vehicle.
Aquesta iniciativa va molt lligada a la transformació urbana del port, que l’Ajuntament vol fer més amable. La primera passa ha estat deixar en un únic sentit de circulació una part del port, una mesura que ha permès ampliar la zona per a vianants. Els usuaris valoren que així se’n facilita el passeig, tot i que els treballadors continuen pensant que no és pràctic.
Aquest no serà l’únic canvi que patirà el port. També està prevista la posada en marxa del segon ascensor, la millora dels accessos i la remodelació de la zona de Rochina.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
El Govern ha obert diligències perquè no és segura
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta