Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
No hi ha faltat l'originalitat, la música, l'humor i la sàtira, amb missatges crítics i irònics per reivindicar una Menorca pensada pels menorquins
Ambient de festa aquest diumenge capvespre a Maó, on la rua de Carnaval -ajornada dissabte pel mal temps- ha sortit finalment al carrer amb força: 15 comparses i prop de 600 participants.
La desfilada ha omplert el centre de música, color i humor. Disfresses de tota classe: fetes amb materials reciclats, superherois improvisats i famílies senceres caracteritzades.
No hi han faltat tampoc les referències cinematogràfiques, animals, coreografies… ni la sàtira, que hi ha estat ben present, amb missatges crítics i irònics per reivindicar una Menorca pensada per als menorquins i no per als turistes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles