El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Aquests dies Ciutadella s'adorna amb temàtica d'un bosc, i Maó ha presentat el seu programa i ha destacat el canvi a divendres del tradicional Dijous Llarder
Ciutadella ha començat la seva transformació en un bosc per rebre en Cames Tortes i iniciar les festes de Carnaval. Cada any el municipi tria una temàtica per adornar els seus carrers, i la triada enguany ha estat aquesta. Mitjançant materials reciclats, als carrers es podrà trobar fauna com llops, abelles o puputs. També s’hi han afegit algunes referències a contes infantils.
Maó ha presentat avui també el seu programa per a Carnaval. Destaca la tradicional rua de dissabte i el canvi a divendres de la celebració del Dijous Llarder.
L’Ajuntament confia a poder celebrar la desfilada sense incidències tot i l’alerta de pluja per a dissabte. Així i tot, demana als ciutadans que n’estiguin pendents de les xarxes socials, on s’anunciarà qualsevol canvi.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle