Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L'Ajuntament de Maó ha instal·lat radars de control de velocitat a tres punts crítics de circulació. De moment, i fins al 15 de febrer, no sancionaran i serviran per informar els conductors de la seva presència
Fa poc més de dos anys un home moria atropellat a la Via Ronda de Maó. Des de llavors han estat moltes les veus que han demanat controlar la velocitat en aquesta via de la ciutat. Ara s’han instal·lat radars fixos en aquest tram, a Sant Climent i a altres punts crítics del municipi.
El Consistori ha iniciat un període informatiu d’un mes en què les càmeres no sancionaran i només serviran per informar la ciutadania de la seva existència. L’objectiu és conscienciar dels perills que suposa superar la velocitat màxima permesa en aquestes vies que, a més, són molt transitades per fillets i filletes.
Els dispositius entraran en funcionament el dia 15 de febrer, igual que les càmeres del sistema de pacificació del centre de Maó després de més de 6 mesos de la seva posada en marxa i de la notificació del permís a tots els veïns.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
La majoria d'incidents han estat per risc de despreniments, amb 33 actuacions dels serveis d’Emergència, seguit de la caiguda d’elements urbans, amb un total de 29 incidències
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues