Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Alguns dels possibles beneficiaris creuen que han de complir massa requisits per accedir-hi
L’Associació de Comerciants de Menorca (ASCOME) adverteix que si la situació no millora en els pròxims mesos, un terç dels establiments comercials de l’Illa es poden veure abocats al tancament. Han traslladat aquesta preocupació als ajuntaments. Demanen mesures urgents, amb exoneracions de l’Impost de Béns Immobles i reduccions importants en la taxa de recollida de fems. Però també reclamen més ajuts directes. Per això, valoren positivament la decisió de l’Ajuntament de Maó d’ampliar la convocatòria inicial amb una nova partida de 260.000 euros.
Els ajuts de Maó són de 700 euros per establiments que obren tot l’any i de 350 pels de temporada. De la primera fase l’Ajuntament ja ha fet el pagament de les ajudes a un total de 345 establiments (330 per valor de 700 euros i quinze de 350).
En aquesta segona fase, s’hi sumen, per exemple, galeries d’art, serveis de reparació, autoescoles i sargits i reparació de roba. Maquilladors i esteticistes, naturòpates i personal parasanitari, dietistes, auxiliars d’infermeria i professionals sanitaris també en podran sol·licitar. Així com una de les activitats que més difícil ho ha tingut per la necessària proximitat amb el client: els fisioterapeutes.
Els beneficiaris s’han de comprometre a fer, com a mínim, tres accions relacionades amb la sol·licitud: entre altres, campanyes de promoció comercial, presència a internet, servei a domicili, promoció de producte local, adoptar petites mesures de sostenibilitat ambiental, adhesió a programes de certificació de qualitat o facilitar la participació del personal a programes de formació.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Demanen recuperar els drets perduts durant l'etapa concursal de l'empresa, en què la plantilla va renunciar al 25% del seu salari