Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

L'Ajuntament cobrarà un recàrrec de l'IBI als habitatges desocupats de fa més de 2 anys, sense cap causa justificada
Maó penalitzarà els propietaris que tenguin un habitatge residencial buit i que duguin més de 2 anys sense cap tipus d’ús. Com? Pagaran més d’IBI. L’Ajuntament cobrarà un recàrrec de l’Impost per a Bens Immobles -que podria ser de fins al 100%- als pisos desocupats de fa més de 2 anys, sense cap causa justificada.
Per fer-ho efectiu, el consistori actualitzarà l’ordenança municipal d’acord amb la llei de l’habitatge i crearà un registre dels immobles desocupats que hi ha a la ciutat.
L’Objectiu, explica l’Ajuntament, és que els habitatges buits surtin al mercat de lloguer i que el nucli de Maó sigui per a ús residencial, per a la gent que viu a Maó tot l’any.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar
L'Ajuntament no obliga els caixers a contractar assegurances individuals com a condició per inscriure's a la colcada