Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
L'Ajuntament cobrarà un recàrrec de l'IBI als habitatges desocupats de fa més de 2 anys, sense cap causa justificada
Maó penalitzarà els propietaris que tenguin un habitatge residencial buit i que duguin més de 2 anys sense cap tipus d’ús. Com? Pagaran més d’IBI. L’Ajuntament cobrarà un recàrrec de l’Impost per a Bens Immobles -que podria ser de fins al 100%- als pisos desocupats de fa més de 2 anys, sense cap causa justificada.
Per fer-ho efectiu, el consistori actualitzarà l’ordenança municipal d’acord amb la llei de l’habitatge i crearà un registre dels immobles desocupats que hi ha a la ciutat.
L’Objectiu, explica l’Ajuntament, és que els habitatges buits surtin al mercat de lloguer i que el nucli de Maó sigui per a ús residencial, per a la gent que viu a Maó tot l’any.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució