Tornen a tombar contruccions il·legals al poblat de Son Banya, a Palma
La intervenció conjunta de la Policia Nacional i la Policia Local de Palma ha acabat, de moment, amb la detenció d'un presumpte narcotraficant
Aquesta és la proposta que, previsiblement, aprovarà avui dimarts el ple a instàncies del PSOE
Maó permetrà la conversió de locals en habitatges. La mesura afectarà a tot el nucli de la ciutat, excepte les zones considerades com a eixos comercials. Per tant, les zones que quedarien excloses són: el centre històric, el port de Maó, Borja Moll, una part del Cós de Gràcia, Vives Llull i Sant Esteve, entre d’altres. En el cas del barri de l’Avinguda Menorca, només es podran transformar els locals dels carrers perpendiculars, però no de l’avinguda principal, que és on es concentra la major part de l’activitat comercial.
L’ajuntament calcula que amb aquesta mesura extraordinària, la ciutat podria créixer en 4.000 habitants per mirar incrementar el parc d’habitatges, en aquest cas a preu limitat, davant la gran demanda existent.
Una altra de les mesures previstes i que s’aplicarà a Maó és la que permet igualar altures dels edificis. En aquest cas, es permetrà el que es coneix com a zona 3 i que inclou l’avinguda Menorca, Fort de l’Eau i el carrer Vives Llull, entre d’altres. El barris més nous i les àrees de creixement queden exclosos d’aquestes mesures, fetes per mirar d’incrementar el parc d’habitatges, en aquest cas a preu limitat, davant la gran demanda existent.
Aquesta és la proposta que, previsiblement, aprovarà avui dimarts el ple a instàncies del PSOE. El Decret Llei de mesures urgents en matèria habitatge del Govern permet la reconversió de locals buits en habitatges. Com a condició, el canvi s’ha de fer en dos anys i l’habitatge resultant té un preu de mercat fixat, per tant, no surt al lliure mercat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La intervenció conjunta de la Policia Nacional i la Policia Local de Palma ha acabat, de moment, amb la detenció d'un presumpte narcotraficant
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats