Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
"Sábanas blancas", d'Ana Haro, és el relat guanyador de la modalitat de caràcter fictici
Periodistes, escriptores i mares. És el perfil de les dues guanyadores del concurs de narrativa que l’Ajuntament de Maó va posar en marxa durant el confinament, per tal de promoure la creativitat artística.
“Sábanas blancas“, d’Ana Haro, és el relat guanyador de la modalitat de caràcter fictici i Carlota Fluxà és l’autora de la crònica personal titulada com “Un dia cualquiera“, escollit pel jurat com la millor d’aquesta categoria.
Totes dues han rebut aquest matí el premi, valorat en 500 euros. Un total de 55 persones van participar en la iniciativa.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat