Periodistes, escriptores i mares. És el perfil de les dues guanyadores del concurs de narrativa que l’Ajuntament de Maó va posar en marxa durant el confinament, per tal de promoure la creativitat artística.
“Sábanasblancas“, d’Ana Haro, és el relat guanyador de la modalitat de caràcter fictici i Carlota Fluxà és l’autora de la crònica personal titulada com “Un dia cualquiera“, escollit pel jurat com la millor d’aquesta categoria.
Totes dues han rebut aquest matí el premi, valorat en 500 euros. Un total de 55 persones van participar en la iniciativa.
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular