Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Es tracta d'un vídeo on, com si fos una càmera oculta, s'agraeix efusivament a qui aparca correctament
Dilluns es commemora el dia internacional de les persones amb diversitat funcional i a Maó preparen una campanya de conscienciació sobre un problema recurrent a molts pobles i ciutats: el mal ús, per part d’alguns conductors, de les places que estan reservades a aquestes persones. Amb el títol ‘Aparca l’incivisme; moltes gràcies per aparcar al teu lloc’, l’Ajuntament enllesteix un vídeo que, com si fos una càmera oculta, sorprèn els conductors que aparquen tal com toca amb una més que efusiva mostra d’agraïment.
El resultat d’aquest espot es podrà veure a principis de l’any que ve com a part d’una campanya que no només vol conscienciar el conductor en general sobre la necessitat de respectar les places reservades per a persones amb mobilitat reduïda, sinó també aquestes persones, familiars i amics perquè en facin un ús correcte. I és que els distintius blaus que permeten aparcar en aquestes places són personals i intransferibles, de manera que només s’hi pot deixar el cotxe quan hi viatja la persona a qui s’ha donat la targeta blava.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció