Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
Representants de l'Ajuntament, el Consell i el Govern s'han reunit avui després de quinze anys per iniciar les primeres actuacions de seguretat de la paret
El Consorci del penya-segat del Port de Maó s’ha reactivat. Representants de l’Ajuntament, el Consell i el Govern s’han reunit avui després de quinze anys per iniciar les primeres actuacions de seguretat de la paret.
S’analitzarà tot el penya-segat amb un sistema de drons amb làser per saber les zones més perilloses i, per tant, on és més urgent actuar; i també s’estudiarà la titularitat per saber en quins trams la responsabilitat és pública i en quins altres és privada.
Això es preveu que estigui abans de l’estiu. També es recuperaran projectes que estaven pendents d’executar. El més avançat: aquest tram de la costa de Ses Voltes.
Tot amb el suport econòmic de l’Ajuntament, el Consell i el Govern. Es demanarà, però, la implicació de l’Autoritat Portuària.
El mes de març es tornarà a convocar una comissió executiva per continuar avançant amb tots els projectes.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús