Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Ja es poden fer net els cotxes, dutxar-se a les instal·lacions esportives o omplir piscines
Maó aixeca les darreres restriccions d’aigua i en garanteix l’abastiment domiciliari. Tot i això, es mantenen les recomanacions per no malbaratar l’aigua potable al municipi.
A partir d’avui, deixen de ser efectives les mesures d’estalvi que han estat vigents durant la darrera setmana i que prohibien la neteja de vehicles amb aigua de la xarxa, l’ús de dutxes a instal·lacions esportives o, també, omplir piscines.
L’Ajuntament pren la decisió després que els dipòsits s’hagin recuperat. Des de divendres dia 22 d’agost, a dimecres dia 27, ha disminuït el consum entre 250 i 300 metres cúbics al dia al poble.
Tot i açò, es mantenen les mesures decretades fa un mes i que prohibien neteja embarcacions o el reg de gespes ornamentals amb aigua de la xarxa o la recàrrega de creuers, entre d’altres.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Banc Central Europeu ha triat 10 dissenys finalistes sobre dues temàtiques, cultura europea o patrimoni natural