Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els comerciants creuen que la preferència per a vianants els perjudicarà
A Maó, només cotxes de residents i vehicles autoritzats podran accedir al centre a partir d’aquest diumenge. Després de mig any en obres, cinc dels carrers més cèntrics de la ciutat ja són només per a vianants. La decisió forma part del pla de mobilitat sostenible municipal, però els comerciants creuen que en sortiran perjudicats.
Els cotxes ja no poden passar pels carrers de s’Esplanada, Ses Moreres, Sa Lluna, Sant Jordi i Bastió. Ara ja només s’hi veuen vianants que passegen sense cap perill. Els residents a la zona centre sí que hi poden accedir amb els seus cotxes per un sistema d’enregistrament de matrícules controlat per càmeres. La resta, si no són vehicles de comerciants o de serveis essencials, seran multats.
Per al carrer de ses Moreres hi passaven diàriament 18.500 vehicles i l’Ajuntament té per objectiu reduir aquest xifra en un 70 per cent. S’han col·locat 11 senyals a l’accés dels cinc carrers afectats per indicar als vehicles no autoritzats que no hi poden circular.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte