Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
Aquest insecte cada vegada és més agressiu i resistent
Una cinquantena de palmeres han mort a Maó a conseqüència del becut vermell, una plaga que afecta algunes espècies concretes d’aquests arbres ornamentals. L’ajuntament ha iniciat una campanya que preveu tallar totes les palmeres que no han sobreviscut a aquest escarabat volador. Es troben en diferents indrets del municipi com el parc des Freginal, la costa de ses Voltes, la plaça de l’Esplanada i el polígon industrial.
L’objectiu és impedir que les palmeres afectades contagiïn les que estan sanes i garantir la seguretat dels vianants. L’insecte buida els troncs per dins i hi ha risc de caiguda, sobretot en dies de vent fort.
Moltes palmeres encara sobreviuen gràcies als tractaments que se’ls aplica. Però el becut vermell es torna resistent a aquests productes i cada vegada moren més arbres.
El consistori calcula que entre el 50 i el 70% de les palmeres del municipi pateixen actualment els efectes d’aquesta plaga que va arribar a Menorca el 2013.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
L'Ajuntament de Palma ha prohibit de forma cautelar que l'agressor, un altre venedor, torni al mercat