Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                     
    
     
        
Alumnes del CEIP La Soledat han vibrat amb el conte i la cançó que ajuden a prevenir abusos
 
                             
                            Per prevenir els abusos sexuals és important l’educació des de ben petits. Per ajudar a pares i mestres a explicar com posar límits, la pediatra i influenciadora Mar López acaba de publicar el conte “El monstruos de los abrazos” i n’ha fet també una cançó amb el músic Demi.
Els alumnes de 2n de primària del CEIP La Soledat han al·lucinat quan els han vist comparèixer a la seva aula per compartir amb ells aquesta història. Ells han tractat el tema durant tot el curs amb el seu tutor, Jaume Gelabert: “Per prevenir la violència i també futurs abusos”.
La publicació del llibre i de la cançó ha estat com un regal per a ells. “Val la pena perquè veus que té resultat”, explica agraïda Mar López. “Hi ha nins que l’han entès i ho posen en pràctica”.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
 
                        
                    La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
 
                        
                    Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
