Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Aquesta fusió de folklore mallorquí i música electrònica pretén fer reflexionar sobre la importància del consentiment
Marala i Queralt Lahoz (Imatge: Joan Mateu Parra)
231El grup Marala, amb la mallorquina Clara Fiol, ha fet una aliança artística única amb la catalana Queralt Lahoz en la cançó “Copeo traïdor”. És una combinació de folklore mallorquí amb música electrònica que no només anima a ballar, sinó també a reflexionar sobre el consentiment.
El copeo és una dansa tradicional mallorquina que s’acompanya de cançons en què s’obliga la dona a ballar, tant si ho vol com si no. D’aquí el rerefons d’aquest nou senzill del grup, que arriba amb un videoclip dirigit pel també mallorquí Jan Marsol amb Pere Seda com a ballarí i Sira Aymerich com a coreògrafa i ballarina.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat