Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
De ser el candidat de Ciutadans al Govern el 2019 a donar-se de baixa de la formació en només 4 anys
L’exdiputat de Ciutadans, Marc Pérez-Ribas, ha concedit a IB3 Televisió la seva primera entrevista després d’anunciar que marxa de la formació taronja. Es mostra decebut amb l’actual direcció que ha prescindit d’ell a les llistes de les eleccions del 28 de maig.
De ser el candidat de Ciutadans al Govern el 2019 a donar-se de baixa de la formació en només 4 anys. És el pas de Marc Pérez Ribas a la política. El seu declivi va començar quan va ser apartat com a portaveu del partit al Parlament ara fa tres anys.
Explica que es va mantenir en silenci per no dinamitar el grup parlamentari. Però ara diu que se’n va perquè Ciutadans ha canviat i perquè no compten amb ell. Ni tan sols per formar part de les llistes a les eleccions del 28 de maig.
Les lluites internes van tensar la relació amb l’actual líder de Ciutadans, Patrícia Guasp. Assegura que li va enviar un missatge de comiat abans de publicar a les xarxes socials que deixava Ciutadans, que no ha obtingut resposta.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Ciutats com Barcelona o París es preparen per a episodis de calor extrema
El 12 d'agost també es tancarà el bosc de Bellver i es restringirà l'accés a Na Burguesa, pel risc d'incendis