Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Fina Santiago també donarà explicacions sobre el tancament temporal de l'alberg de la Victòria
Marc Pons haurà de donar explicacions al Parlament sobre la subhasta de Son Busquets. Dimarts que ve, el conseller de Territori i Habitatge justificarà per què el Ministeri de Defensa ha convocat una licitació per al solar on el Pacte va prometre habitatges de protecció oficial.
El grup parlamentari socialista està convençut que els 811 habitatges de protecció oficial es construiran i, encara que es facin a través d’iniciativa privada, seran habitatges taxats i per davall dels preus de mercat. MÉS per Mallorca, El Pi i Ciutadans consideren que els terrenys han de continuar essent de titularitat pública per garantir que els ciutadans no en surten perjudicats.
A la Junta de Portaveus també s’ha decidit que la consellera d’Afers Socials, Fina Santiago, comparegui el mateix dimarts per donar explicacions sobre el tancament temporal de l’alberg de la Victòria.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia