Envestida d’un bus de l’EMT de Palma contra un taxi
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Els preus han apujat un 10%, però asseguren que coincideix amb l'augment de preus de tots els vols
El Govern central assegura que el 75% de descompte per als residents de Balears no ha afectat el preu dels vols.
Segons el Ministeri, en el primer any de funcionament del descompte en els vols entre illes, els preus es van mantenir i els passatgers van augmentar un 30%.
I d’ençà que s’aplica a les connexions amb la península, hi ha un 16% més de passatgers i els preus han apujat un 10%. Però… asseguren que coincideix amb l’augment de preus de tots els vols.
El conseller de Mobilitat, Marc Pons, demana que es continuï controlant que les companyies no se n’aprofitin.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes