Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

Serà el secretari de Transició Ecològica Justa i la Preservació de la Biodiversitat
El exconseller de Mobilitat del Govern i actual director de gabinet de la vicepresidenta de Transició Ecològica i Repte Demogràfic, Marc Pons, és l’únic balear que forma part de la nova Comissió Executiva Federal del PSOE, dissenyada pel president del Govern i secretari general de la formació, Pedro Sánchez.
Pons serà el secretari de Transició Ecològica Justa i la Preservació de la Biodiversitat en la nova Executiva, de la qual formen part 42 persones i en la qual destaca la integració de sis dels seus nous ministres, un important relleu generacional, amb una mitjana d’edat de 47 anys i una presència del 60% de dones. A més, només repeteixen 12 dels dirigents de l’actual Executiva.
Quant al repartiment territorial, la federació amb més representants en la nova direcció del PSOE és Andalusia, amb un total de nou, seguida de Madrid, que comptarà amb sis. El PSC i Castella i Lleó tindran quatre membres cadascun, Canàries sumarà tres, el País Basc i Castella-la Manxa, dos cadascun i la resta de comunitats tindrà un representant, igual que Ceuta.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge
24 façanes i 11 comerços participen en el concurs de decoració de carnaval