Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
El marxador de Santa Eulària des Riu, reconegut pels seus èxits com a atleta i pel seu compromís amb la igualtat a través de la visibilització de les persones LGTBI a l'esport
El Consell Superior d’Esports, a través del seu president, José Manuel Franco, ha reconegut aquest divendres el marxador de Santa Eulària des Riu, Marc Tur, amb la Reial Ordre al Mèrit Esportiu pel seu “compromís amb la igualtat” en el marc de l’estratègia ‘Iguales a l’Esport’ ‘ i del Dia de l’Orgull LGTBI+.
Mitjançant la Resolució del 24 de juny del 2022 de la presidència del CSD, Marc Tur va ser reconegut per “representar la lluita d’homes i dones a favor de la igualtat i per reconèixer els valors de l’esport més enllà de l’orientació sexual de l’esportista”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Entre les propostes, hi ha la reducció de l'activitat turística