Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

El conseller reconeix la davallada del pressupost per a infraestructures
El conseller d’Educació, Universitat i Recerca, Martí March, ha explicat la lletra petita del pressupost per l’any que ve de la seva àrea que rebrà més de mil milions d’euros. El titular d’Educació diu que són uns comptes realistes tot i que el context polític, assegura, ha perjudicat les Illes Balears.
S’incrementa la partida per a la creació d’un miler de places de 0 a 3 anys i es preveu la convocatòria d’oposicions de més d’un miler de places per reduir la taxa d’interins. Reconeix que davalla el pressupost per a infraestructures, 31milions per a l’Ibisec, dels quals 13,6 es finançaran amb l’impost de turisme sostenible.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
La policia actua des de primera hora del matí a Palma, Llucmajor i Manacor