Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Luis Enrique s'ha mostrat molt satisfet amb el rendiment del calvianer, que ha jugat de davanter i ha fet l'assistència del primer gol
70
El partit ha començat bé per a la selecció espanyola. Al minut 13, Marco Asensio cedeix la pilota a Ansu Fati i el dorsal número 7 d’Espanya fa el primer. El jugador mallorquí avui ha estat el davanter centre titular.
El marcador no es mouria fins a la segona part. Al minut 56, la defensa de Jordània tapa el tir de Pablo Sarabia, però Gavi aprofita el rebot del seu company i marca el segon gol per als de Luis Enrique. A sis del final, Nico Williams rep la passada de Yeremy Pino, creua la pilota i anota el 0 a 3. Tots els gols d’Espanya els han marcat jugadors menors de 21 anys.
Semblava que el partit acabaria sense gols per a Jordània. Però a la darrera jugada, Hamza s’avança a Azpilicueta i fa l’únic gol per al conjunt local. 1-3 final per Espanya en l’únic amistós abans del Mundial. Dimecres que ve, a les 5 de l’horabaixa, el combinat nacional debutarà a Qatar contra Costa Rica.
Acabat el partit, Luis Enrique ha parlat molt bé del rendiment de Marco Asensio. “M’ha encantat”, ha dit el seleccionador sobre el calvianer.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície