Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

El futbolista calvianer es va alçar amb l'orelluda a Cardiff, el 2017, i a Kíiv, el 2018
Diuen que on n’hi ha dues n’hi ha tres. Marco Asensio vol fer bona aquesta dita a la Lliga de Campions. El futbolista calvianer ha guanyat dues vegades la desitjada orelluda.
La primera va ser a la temporada 2016-2017 a Cardiff, al seu primer any al Reial Madrid. Una final que no va tenir gaire misteri. Victòria 1 a 4 dels blancs contra la Juventus. Marco va mullar. Ell va tancar la golejada madridista.
El curs següent, a Kíiv, el conjunt madrileny va tornar a la final. Aquesta vegada el rival era el Liverpool. I la història es va repetir. Aquesta vegada els madrilenys superaren 3 a 1 els anglesos.
En les dues finals que ha disputat, Marco Asensio ha començat des de la banqueta, i avui tot fa pensar que tampoc no sortirà d’inici. Aixecar la tercera Lliga de Campions és el gran objectiu, una fita que encara agegantaria més la figura del mallorquí.
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"
Les famílies hauríem de tenir confiança en els adults de referència dels nostres infants a l'escola i ara mateix no la tenim
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor