Els músics van protagonitzar un concert a dos pianos per estrenar l'instrument recetment adquirit pel Consell de Menorca
I Alaior va acollir anit un concert de luxe. Marco Mezquida i el que va ser el seu mestre, Suso González van interpretar ahir al claustre de Sant Diego dues peces inèdites amb el nou piano que ha adquirit el Consell de Menorca i que ha destinat a aquest important equipament cultural del poble. El concert va ser una estrena de luxe del nou instrument. A més de les peces noves, els músics varen interpretar temes propis, de cançó menorquina i estàndards de jazz; i es varen mostrar molt satisfets per l’aposta cultural.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda