Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Sa Nostra Sala del Consell d'Eivissa acull fins l'11 de novembre l'exposició 'La música il·lustrada'
A les Pitiüses hi ha pocs grups de rock o bars i locals nocturns que per promocionar les seves activitats no hagin encarregat feina aquest segle a Marcos Torres o a Ricard Bofill. Dos artistes i dissenyadors gràfics amants de la música que sempre han fet feina per separat, i que ara reuneixen forces per a una retrospectiva de més de dues dècades.
La música Il·lustrada per Marcos Torres i Ricard Bofill, que es pot visitar fins a l’11 de novembre a la sala d’exposicions del Consell eivissenc, sa Nostra Sala del carrer Aragó de Vila. Obre de dilluns a divendres, de 10 a 13 hores i de 17.30 a 20.30.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals