Es podrà veure l’eclipsi solar des de ca meva?
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
Caterina Valriu és l'autora del llibre mentre que Toni Galmés s'ha encarregat de les il·lustracions
“Mare, d’on venen els infants?” demana una menuda a la seva mare, embarassada. Una pregunta a la qual molts pares i mares s’han hagut d’enfrontar i que l’autora d’aquest conte resol amb una història tendra i inclusiva. Un conte que parteix de la mateixa maternitat de Caterina Valriu i que obre els ulls dels infants al procés més màgic de la vida a través d’una ullada innocent a algunes de les cultures que omplen la Terra de diversitat i riquesa. Al llibre, la prosa poètica de Valriu es basa i completa amb les il·lustracions de Toni Galmés, qui, durant el procés de creació, esperava l’arribada de la seva filla.
“Mare, d’on venen els infants?” ha resultat guanyadora de la primera edició dels Premis Mallorca de Literatura Infantil, que organitza el Consell de Mallorca. De moment s’han editat 700 exemplars i ja es preveu una segona edició.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
El 21 de juny arrenca l'àmplia exposició col·lectiva organitzada per Rashid Johnson, 'Directionless'
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats