L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Presentaran un manifest a la Conselleria d'Educació i sol·licitaran revisar els plans de digitalització
Continua el debat de l’ús de pantalles a les aules. Mares i pares de Menorca han fet un manifest per revisar aquesta tendència. Ja han recollit més de 2.000 firmes. Defensen que té riscos, tant per a la salut dels infants, com també pedagògics, familiars o socials. Creuen que la inversió que fan els centres educatius amb els dispositius electrònics hauria de destinar-se a més personal docent.
Ja han recollit, per ara, més de 2.000 firmes. Són pares i mares de Menorca que consideren que hi ha pocs indicis sòlids de valor afegit de la tecnologia a l’educació. Demanen a la Conselleria revisar els plans de digitalització i replantejar la substitució que s’ha fet de llibres, dossiers o papers per dispositius digitals com els Chromebooks.
Demanen no només prohibir l’ús dels mòbils als centres, sinó tota una regulació de la digitalització. Han signat un manifest, basant-se en estudis d’especialistes, que recull que les pantalles comporten riscos, per exemple, en la comprensió lectora, la concentració, la capacitat cognitiva o l’anàlisi profunda.
El manifest també l’han signat metges pediatres, infermers, docents de tots els cursos o fins i tot informàtics. El presentaran a la Conselleria d’Educació, però també a altres administracions públiques que tenen competències directes o indirectes amb educació, infància i joventut.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari