Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Antoni Fuster ha estat anomenat sotssecretari de comunicació
222
La diputada mallorquina del PP, Margalida Prohens, ha estat designada portaveu adjunta del grup parlamentari en el Congrés dels Diputats. Així ho ha confirmat aquest dijous el president popular, Pablo Casado, en una roda de premsa amb motiu de la reunió de la Junta Directiva Nacional.
Aquest anunci, juntament amb el nomenament d’Antoni Fuster com a sotssecretari de comunicació, reforça Biel Company a la cúpula del PP nacional.
Dies enrere, el Partit Popular va confirmar Cuca Gamarra com a nova portaveu del PP en el Congrés després de la destitució de Cayetana Álvarez de Toledo.
Prohens va ser portaveu del PP en el Parlament balear en la passada legislatura i actualment és la vicepresidenta del PP balear.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
El seu acompanyant, un estranger de vint anys ha patit ferides lleus i ha estat traslladat a la Policlínica Nuestra Señora del Rosario
70 caravanes de l’associació Caravaning Oasis s'han reunit per acabar el 2025 i començar l'any nou