Una jove de 25 anys, ingressada a l’UCI després de precipitar-se des d’un penya-segat a Formentera
La pacient roman estable a l'UCI
La presidenta del PP de les Illes i candidata a presidir el Govern ha afirmat que ara s'abocarà "a dur el canvi a les Balears"
201
La presidenta del Partit Popular de les Illes i candidata d’aquesta formació a presidir el Govern, Marga Prohens, ha registrat la seva renúncia a l’escó en el Congrés dels Diputats. La renúncia es farà efectiva des de dilluns, tal com ha informat Prohens des del seu perfil a una xarxa social. La presidenta del PP balear ha assegurat que a partir d’ara s’abocarà “a dur el canvi a les Balears”, en referència a les eleccions del 28 de maig. En el seu comiat al Congrés, la líder popular ha destacat la feina feta en benefici dels ciutadans illencs i ha ressaltat la pressió per desbloquejar el Règim Especial de les Balears.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La pacient roman estable a l'UCI
El SAMU 061 ha rebut l'avís a les 7.56 hores i els sanitaris no han pogut reanimar la víctima, que presentava lesions incompatibles amb la vida
Fins allà es va desplaçar un agent de medi ambient per advertir-los