Recordem que el jutge ha obert judici oral a Le Senne per presumpte delicte d’odi quan va esqueixar la imatge de les Roges del Molinar
La presidenta del Govern, Marga Prohens, ha considerat que és Vox el que “ha de decidir com vol resoldre” la situació originada després de l’obertura de judici oral contra el president del Parlament, Gabriel Le Senne, per presumpte delicte d’odi. Són declaracions als mitjans per part de Prohens, després de la inauguració de la nova Unitat Bàsica de Salut de Montuïri.
En relació amb els diferents procediments que els grups parlamentaris puguin activar, la presidenta ha apuntat que “són els lletrats els que els han de marcar”. La líder de l’Executiu s’ha remès així a les paraules del president del Govern, Antoni Costa, qui va confiar el divendres passat que Vox prendrà una decisió “amb responsabilitat i altura de mires” sobre aquesta qüestió.
S'ha desferrat de la base mentre s'hi feien una foto