Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
El documental conta la vida de la parella del Salvador Puig Antich, el darrer mort per garrot a l'Espanya de Franco
Margalida Bover, la mallorquina que va ser companya sentimental de l’anarquista Salvador Puig Antich, protagonitza “Margalida”, l’òpera prima de Constança Amengual i Francesca Mas, que proposa un viatge físic i emocional al passat, a la darrera etapa del règim de Franco. L’assassinat de Puig Antich va ser un cop de destral a la vida de Margalida Bover, que aleshores tenia 21 anys.
Va ser quan es va fer l’homenatge a Barcelona dels 45 anys de la mort de Puig Antich que les dues directores del film convidaren Margalida a anar-hi, i que la mallorquina, que viu actualment a Capdepera, decidí enfrontar-se als fantasmes que sempre l’han acompanyat.
Després de la mort del seu amant, Margalida Bover va conviure durant anys amb records dolorosos, que la desanimaven a viure, fins que va prendre la decisió de tenir un fill que l’arrelés a la vida.
“Margalida” és un viatge al passat i a les entranyes del cor d’una dona que va ser capaç de sobreviure la mort del gran amor de la seva vida i de trobar la pau i la serenor al seu interior.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals