La líder popular ho ha aconseguit el tercer dia de debat amb 26 vots a favor, 25 en contra i 8 abstencions que li han donat un govern per majoria simple
Foto: CATI CLADERA
304Marga Prohens arribava a la cambra autonòmica acompanyada pràcticament de tot el seu grup parlamentari. Allà l’esperaven membres i càrrecs de diverses institucions del Partit Popular. Prohens ha tornat a demanar la confiança dels diputats en aquesta tercera sessió d’investidura.
Des de l’oposició, l’expresidenta Armengol ha reiterat la negativa del suport dels socialistes en aquesta investidura. En canvi, els que s’han abstingut en la votació, reiteren la necessitat de canvi a les Balears. Més per Mallorca i Més per Menorca han insistit que faran una oposició ferma.
Una vegada transcorreguda la votació, Francina Armengol ha estat la primera a dirigir-se a l’escó de Prohens per traslladar-li la seva felicitació. Després han continuat la resta de portaveus parlamentaris. Dins l’hemicicle, aplaudiments dels seus i, una vegada als passadissos… Emocionada, Prohens, ha seguit el recorregut cap a la seu dels Populars on continuava l’ovació.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació