La respiració, frases d’autoprotecció i altres eines perquè els bombers puguin gestionar les emocions en situacions crítiques
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències

Durant el darrer any, Creu Roja ha atès més de 450 persones vulnerables, ha acompanyat 250 persones majors i ha atès més d'una vintena de persones sense sostre
Emocionada. Així rebia Margarita Prats el reconeixement “Dona Creu Roja Maó 2024”, amb motiu del Dia Internacional de la Dona. Prats ha format part de Creu Roja durant, pràcticament, tota la vida i avui s’ha volgut posar en relleu tota la feina que ha fet per millorar la vida a gran part de la societat menorquina.
El distintiu s’ha lliurat aquest dissabte, durant la jornada de portes obertes que s’ha celebrat a la seu de Maó. L’objectiu d’aquesta trobada també era donar a conèixer la feina que es duu a terme, amb la col·laboració de les administracions, gràcies a les persones sòcies i voluntàries.
Durant el darrer any, Creu Roja ha atès més de 450 persones vulnerables amb prop de 10.000 intervencions. S’han fet entregues de productes de primera necessitat, targetes moneder per adquirir productes bàsics, ajudes lloguer, butà, ajudes per pagar factures electricitat… S’han acompanyat 250 persones majors, amb més d’11.000 intervencions; entre tallers, acompanyament, mobilitzacions a centres i serveis, musicoteràpia o estimulació cognitiva. A més de fer reforç escolar, orientació laboral, formació o activitats ambientals, Creu Roja també ha atès més d’una vintena de persones sense sostre, durant el darrer any.
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
L'home estaria implicat en un accident de trànsit en la rotonda del Fan cap a Mercapalma, a Palma, on ha mort un home de 31 anys
Ha causat una gran expectació perquè la columna de fum era visible a tota la ciutat