El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Durant el darrer any, Creu Roja ha atès més de 450 persones vulnerables, ha acompanyat 250 persones majors i ha atès més d'una vintena de persones sense sostre
Emocionada. Així rebia Margarita Prats el reconeixement “Dona Creu Roja Maó 2024”, amb motiu del Dia Internacional de la Dona. Prats ha format part de Creu Roja durant, pràcticament, tota la vida i avui s’ha volgut posar en relleu tota la feina que ha fet per millorar la vida a gran part de la societat menorquina.
El distintiu s’ha lliurat aquest dissabte, durant la jornada de portes obertes que s’ha celebrat a la seu de Maó. L’objectiu d’aquesta trobada també era donar a conèixer la feina que es duu a terme, amb la col·laboració de les administracions, gràcies a les persones sòcies i voluntàries.
Durant el darrer any, Creu Roja ha atès més de 450 persones vulnerables amb prop de 10.000 intervencions. S’han fet entregues de productes de primera necessitat, targetes moneder per adquirir productes bàsics, ajudes lloguer, butà, ajudes per pagar factures electricitat… S’han acompanyat 250 persones majors, amb més d’11.000 intervencions; entre tallers, acompanyament, mobilitzacions a centres i serveis, musicoteràpia o estimulació cognitiva. A més de fer reforç escolar, orientació laboral, formació o activitats ambientals, Creu Roja també ha atès més d’una vintena de persones sense sostre, durant el darrer any.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle