El president del Partit Popular d’Eivissa ha clos la conferència política de la formació a l’illa
Aquest dissabte a Eivissa, ha tingut lloc la segona jornada de la conferència Política del Partit Popular. Aquest divendres, hi va ser present Mariano Rajoy i aquest dissabte, el president del partit a Eivissa i president del Consell, José Vicente Marí Bosó, ha estat l’encarregat de clausurar les jornades.
Durant el seu discurs, ha dit que, amb vista a les pròximes eleccions, els populars aposten per una política àmplia, on hi hagi lloc per a diverses sensibilitats, i centrista, tot fugint dels extremismes. La intenció és mantenir les majories o, fins i tot, incrementar aquestes majories que ja tenen: “Atenem els interessos de la gran majoria i donam solucions a la gran majoria”, ha dit a IB3 Notícies.
Han estat dues jornades durant les quals el PP ha reflexionat sobre els reptes de futur en l’àmbit insular autonòmic i estatal; sobretot, pensant en les pròximes eleccions. Aquest dissabte, el vicepresident del Govern, Antoni Costa, ha presidit una mesa sobre inversions i infraestructures. Després, Marí Bosó, ha moderat un debat sobre transport connectivitat i turisme.
El protagonista absolut va ser, aquest divendres, Mariano Rajoy. L’expresident va advertir del risc que hi ha actualment, per mor del dèficit democràtic que, assegurà, hi ha amb el govern actual. També va alertar sobre la polarització política més gran des de l’any 1978.
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
L'han hagut de traslladar a Son Espases en helicòpter a causa de la gravetat prevista de les ferides
Després de guanyar a França 0-2, lluitarà pel seu setè gran trofeu d'una cita internacional de seleccions