Dos morts i 24 ferits en un incendi en un bloc d’habitatges de Magaluf, a Calvià
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
El president de la gestora del PSOE d'Eivissa i alcalde de Sant Josep, Josep Marí Ribas, optarà a dirigir el partit a l'illa
El president de la gestora del PSOE d’Eivissa i alcalde de Sant Josep, Josep Marí Ribas, optarà a dirigir el partit a l’illa.
Ara per ara és l’únic candidat que s’ha presentat per estar al capdavant de la formació, després del congrés extraordinari que se celebrarà el pròxim 25 de gener.
Marí Ribas es va fer càrrec de la gestora el passat mes d’octubre, arran de la dimissió de l’exsecretari dels socialistes, Vicent Torres, per la crisi de les despeses de l’exconsellera Marta Díaz.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals