Primer de Maig marcat pel “No a la guerra” i el problema d’accés a l’habitatge
Unes 1.500 persones han sortit a Palma en les manifestacions convocades per a aquest matí pels principals sindicats
El president de la gestora del PSOE d'Eivissa i alcalde de Sant Josep, Josep Marí Ribas, optarà a dirigir el partit a l'illa
El president de la gestora del PSOE d’Eivissa i alcalde de Sant Josep, Josep Marí Ribas, optarà a dirigir el partit a l’illa.
Ara per ara és l’únic candidat que s’ha presentat per estar al capdavant de la formació, després del congrés extraordinari que se celebrarà el pròxim 25 de gener.
Marí Ribas es va fer càrrec de la gestora el passat mes d’octubre, arran de la dimissió de l’exsecretari dels socialistes, Vicent Torres, per la crisi de les despeses de l’exconsellera Marta Díaz.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Unes 1.500 persones han sortit a Palma en les manifestacions convocades per a aquest matí pels principals sindicats
Hi ha compradors que arriben a pagar 100.000 euros per parcel·les de 7.000 m²
Demanen que no reculi l'ús del català i que sigui present en tots els àmbits socials