Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Segons l'autora, aquesta darrera novel·la suposa una revisió personal de la Ilíada clàssica
84
Després de set anys de silenci narratiu, l’escriptora Maria de la Pau Janer just ha publicat la seva darrera novel·la, ‘Tots els noms d’Helena’. Hi explica la història d’una actriu que ha d’interpretar el paper d’Helena de Troia en una pel·lícula; tot i que la protagonista considera aquesta oportunitat el paper de la seva vida, el rodatge del film estarà ple de sotracs.
Segons Janer, aquesta novel·la suposa una revisió personal de la Ilíada clàssica. L’escriptora ha assegurat que aquest silenci narratiu arriba després d’uns anys en què han passat moltes coses en la seva vida personal.
En la presentació d’aquest dimarts a Palma, hi ha intervingut Artur Mas, expresident de la Generalitat de Catalunya.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic