Logo IB3N
X

L’ajuntament de Maria de la Salut, víctima del ‘Phising’

Com a resultat de la investigació, la Guàrdia Civil ha detingut 4 persones a Madrid, Màlaga, Còrdova i València 

19/08/2020

L’ajuntament de Maria de la Salut, víctima del ‘Phising’

185

Detingudes 4 persones a Madrid, Màlaga, Còrdova i València arran d’una denúncia per part de l’ajuntament de Maria de la Salut. La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització dedicada a robar importants quantitats de doblers mitjançant el mètode de la pesca o ‘PHISHING‘. Es tracta d’una tècnica mitjançant la qual els autors envien, de manera aleatòria i massiva, correus electrònics fent-se passar per una entitat bancària. D’aquesta manera, obtenen les dades dels usuaris, canvien codis i els sostreuen els doblers. L’ajuntament de Maria de la Salut va ser víctima d’un d’aquests furts. Li robaren aproximadament 68.000 euros i tot d’una ho denunciaren davant la Guàrdia Civil.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella