Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
Recital únic a l'escenari maonès amb motiu del Dia Internacional de la Dona
El teló del Teatre Principal de Maó s’ha aixecat avui per rebre Maria del Mar Bonet, que acudeix aquesta volta acompanyada del músic cubà José Maria Vitier, un dels pianistes contemporanis més reconeguts a l’Amèrica Llatina.
Els dos artistes han unit veu i piano per oferir un recital únic a l’escenari maonès amb motiu del Dia Internacional de la Dona. L’extraordinària veu de Bonet i el virtuosisme de Vitier acompanyaran una projecció d’obres de la pintora Sílvia Rivero, també cubana, creant una atmosfera única que ha encisat els assistents.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
D'altra banda, la jutge pel cas de la mort de la nounada ja ha assenyalat per a dimarts que ve una vista amb ella en relació amb la seva situació processal