Cau una avioneta a la mar al Port de Sóller
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau

Prepara un nou disc per a la primavera del 2025. Algunes cançons podran escoltar-se per primera vegada al concert que oferirà dia 7 de desembre a l’Auditorium de Palma.
Maria del Mar Bonet cercava un nou camí creatiu i finalment l’ha trobat. Ha estat sense sortir de Mallorca, una premissa bàsica: “Ja no surt de l’illa i volia donar continuïtat al projecte”, diu la cantautora. Fa poc més d’un any va conèixer i començar a treballar amb el director musical Toni Pastor i la complicitat ha estat total. “Estic contentíssima, he tornat a trobar una harmonia que m’agrada molt i sent que és com una nova etapa, com un nou inici” explica Bonet. Al seu costat, Pastor assenteix: “Sense cercar-ho tenim una bona química, és una cosa espontània i és així com sorgeixen les coses bones. I amb molta feina, també amb molta feina”.
Bonet diu estar en una etapa molt il·lusionant que s’alimenta dels ingredients que aporten cada un dels membres de la nova formació, Marco Logicari al contrabaix, Benjamí Salom al violí, Marc Grasses a la guitarra i José Llorats a la percussió. “Són artistes molt bons, em mostren nous camins, m’ensenyen, aprenc amb ells. Sempre m’han agradat aquests reptes” diu Bonet.
Aviat començaran a enregistrar un nou disc, cuinat a foc lent, que es publicarà la primavera del 2025. Algunes de les noves cançons es podran escoltar per primera vegada el pròxim 7 de desembre, a l’Auditorium de Palma, quan Bonet i la seva nova formació n’oferiran un petit tast, a banda d’una acurada selecció del seu repertori.
Un nou disc i un d’antic: A l’Olympia. El 2025 es compleixen cinquanta anys de l’icònic concert que Maria del Mar Bonet va fer al teatre parisenc. Per aquest motiu, juntament amb Produccions Blau, treballa en la reedició del disc, amb la feina d’estudi de Mateu Picornell i la incorporació de quatre cançons inèdites. “Ha quedat una escolta esplèndida”, diu Bonet. Un 2025 que per a Maria del Mar Bonet ve carregat de nous projectes.
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar