Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
Dues escriptores de perfils ben distints han arrasat en vendes aquest Sant Jordi
Enguany, el rècord de vendes en català se l’han endut Llucia Ramis, Carmen Riera i en tercera posició, Antònia Vicens i Josep Maria Llompart.
LES POSSESSIONS de la palmesana Llucia Ramis s’ha exhaurit a totes les llibreries. És un relat de fantasmes entre Barcelona i Palma amb una batalla legal contra un presumpte delicte urbanístic com a argument principal.
En segona posició està VENJARÉ LA TEVA MORT, de l’acadèmica de la Reial Acadèmia Espanyola Carme Riera. Una novel·la d’intriga que aborda una crítica social contra la corrupció, la pederàstia i la violència de gènere.
I els 50 relats del VOCABULARI PRIVAT d’Antònia Vicens i Josep Maria Llompart han estat també molt sol·licitats coincidint amb l’Any Llompart.
En castellà, María Dueñas encapçala la llista dels llibres més venuts. La segueixen Juan José MillásS i Margaret Atwood.
LAS HIJAS DEL CAPITÁN de l’escriptora manxega parlen de la colònia espanyola que residí a Nova York a principi del segle XX.
L’escriptor i periodista valencià Juan José Millás ha tornat amb la novel·la QUE NADIE DUERMA, protagonitzada per una dona que pensa que la salvació està en la cultura.
I finalment, aquest llibre de la canadenca Margaret Atwood, que s’ha convertit en tota una obra de capçalera per a una nova generació de lectors. EL CUENTO DE LA CRIADA, escrita als anys 80, però, que ja s’anticipa a l’amenaça del terrorisme islàmic.
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Una fira amb més dies, més activitats i el doble de pressupost