Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
Dues escriptores de perfils ben distints han arrasat en vendes aquest Sant Jordi
Enguany, el rècord de vendes en català se l’han endut Llucia Ramis, Carmen Riera i en tercera posició, Antònia Vicens i Josep Maria Llompart.
LES POSSESSIONS de la palmesana Llucia Ramis s’ha exhaurit a totes les llibreries. És un relat de fantasmes entre Barcelona i Palma amb una batalla legal contra un presumpte delicte urbanístic com a argument principal.
En segona posició està VENJARÉ LA TEVA MORT, de l’acadèmica de la Reial Acadèmia Espanyola Carme Riera. Una novel·la d’intriga que aborda una crítica social contra la corrupció, la pederàstia i la violència de gènere.
I els 50 relats del VOCABULARI PRIVAT d’Antònia Vicens i Josep Maria Llompart han estat també molt sol·licitats coincidint amb l’Any Llompart.
En castellà, María Dueñas encapçala la llista dels llibres més venuts. La segueixen Juan José MillásS i Margaret Atwood.
LAS HIJAS DEL CAPITÁN de l’escriptora manxega parlen de la colònia espanyola que residí a Nova York a principi del segle XX.
L’escriptor i periodista valencià Juan José Millás ha tornat amb la novel·la QUE NADIE DUERMA, protagonitzada per una dona que pensa que la salvació està en la cultura.
I finalment, aquest llibre de la canadenca Margaret Atwood, que s’ha convertit en tota una obra de capçalera per a una nova generació de lectors. EL CUENTO DE LA CRIADA, escrita als anys 80, però, que ja s’anticipa a l’amenaça del terrorisme islàmic.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments