Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
L'obra, dirigida per Marina Gatell, es representa dissabte i diumenge a La Fornal de Manacor
Tot comença el dia de l’aniversari de la protagonista. Un dia crític, per a ella: el protagonisme incòmode, la promesa de diversió d’un castell inflable i l’assalt colpidor d’interrogants vitals. “Tot i tenir-ho tot es comença a demanar si aquest és el seu lloc. És un text autoficcionat, que m’ha acompanyat des de fa un temps i que ha evolucionat amb mi fins a la versió de La Mala Dona que estrenam divendres”, explica Maria Garalve, autora del text. Una dramatúrgia que combina amb el paper actoral, ja que ella interpreta l’únic personatge de l’obra. “És complicat, estàs en directe i alhora pensant si té sentit allò que has escrit… Has de fer un esforç per alliberar-te de tot això i mostrar-te al públic”. Un objectiu més bo d’aconseguir sota les directrius de l’actriu catalana, Marina Gatell: “Ens vàrem conèixer fa anys, quan Maria tenia 16 anys. Hem mantingut el contacte tot aquest temps i estic molt contenta de dirigir-li l’obra. És un procés molt tendre, però era necessari que des de fora algú la interpel·làs, li fes preguntes”, afirma Gatell. Perquè el text transita entre moments més explosius i d’altres d’introvertits per explorar un dels mals de la societat contemporània: la crisi d’identitat.
Aquest cap de setmana la sala La Fornal de Manacor ofereix dues funcions de La Mala Dona. El dissabte 14 i diumenge 15 a les 19 h.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors