Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

María Barrasa, sotmesa amb èxit a una artroscòpia, més a prop de complir la seva cinquena temporada a Ciutadella
L’Avarca de Menorca ha fermat la continuïtat de Maria Jofre, després d’una darrera conversa amb l’entrenador Bep Llorens, que va tenir lloc dimecres. La lliure de Ciutadella és la novena jugadora confirmada pel projecte 2020-2021. Jofre, que compaginarà per sisè any la Superlliga amb la seva feina com a mestra d’escola, compartirà la capitania de l’equip amb Maira Westergaard.
D’altra banda, el club ha informat a través de les xarxes socials, que l’artroscòpia practicada ahir, a Madrid, a María Barrasa ha revelat que el genoll esquerra de la col·locadora no té cap trencament important al lligament.
En principi, es preveu una recuperació ràpida i completa, que li hauria de permetre incorporar-se a la pretemporada de l’equip de Bep Llorens, que començarà a primers de setembre. Recordem que la renovació de Barrasa està condicionada al termini de la recuperació d’aquesta lesió. De moment, tot fa pensar que la madrilenya podrà complir la seva cinquena temporada a l’Avarca.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols