Palma viu un Sant Jordi multitudinari amb llibres i roses com a protagonistes
Milers de persones umplen els carrers en una jornada festiva que supera previsions i deixa un balanç molt positiu per a llibreters i floristes
La coreògrafa incorpora a l'espectacle els ballarins Jaume Manresa i Catalina Carrasco
Moviments espasmòdics, estranys, viscerals… dansa contemporània en estat pur. És l’art abstracte per excel·lència. Una conjunció de sentiments tramitats mitjançant el moviment del cos que a ‘La Contínua’ reflexionen sobre el pas del temps. D’allò que va ser i d’allò que ara és Mariantònia Oliver, 21 anys després de l’estrena de l’espectacle que ara revisa i incorpora Catalina Carrasco i Jaume Manresa. És, diu Oliver, un espectacle trist gestat en 2 períodes molt convulsos. El primer, l’any 2001, per la mort del seu pare. L’altra, el 2021, per la mort de la seva mare.
Aquesta revisió, igual que ho va ser l’obra original, és una coproducció del Teatre Principal de Palma. De fet, l’espectacle s’estrenarà divendres a la Sala Petita, on es representarà durant tot el cap de setmana.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Milers de persones umplen els carrers en una jornada festiva que supera previsions i deixa un balanç molt positiu per a llibreters i floristes
La competició torna amb 8.500 ciclistes i un ampli dispositiu de talls de trànsit a tota l’illa
Una diada de Sant Jordi ben plena de públic a Eivissa i a Formentera