Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

L’artista sèrbia Marina Abramovic ha presentat a la Galeria Horrach Moyà ‘The Freeing Series’. Es tracta de tres vídeos que recullen les performances històriques ‘Freeing the Memory, Freeing the Body i Freeing the Voice’, realitzades el 1975 i que són de gran importància per a l’artista i la seva trajectòria posterior.
Els vídeos reflecteixen accions simples com recitar paraules fins que la ment quedi en blanc, o ballar fins a desplomar-se, amb les quals l’artista aconsegueix buidar el cos i la ment de qualsevol energia fins que només queda un buit positiu.
Unes obres que, en definitiva, són un crit de llibertat que converteix el cos i la ment en un territori lliure de restriccions. De fet, aquesta performança la va fer l’artista quan va decidir deixar Belgrad.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia