Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

Martin juga a l'Ossassuna i Viñals a La Solana
Escolta aquí Ellesport.
A la lliga Reto Iberdrola, la divisió de plata del futbol femení, hi ha un equip mallorquí, el Collerense. Però també hi ha futbolistes que militen en aquesta categoria i no són a l’equip que dirigeix Enric Taberner. És el cas de la mallorquina Marina Martin i de l’eivissenca Irina Viñals.
Marina Martin és jugadora de l’Ossassuna. L’objectiu de l’equip és ambiciós: volen aconseguir l’ascens a la màxima categoria, la lliga Iberdrola. A més, Martin es troba al mateix grup que les del Coll de’n Rabassa, el grup Nort B. En breus visitarà Ca’n Caimari per enfrontar-se al Collerense.
La història d’Irina Viñals és diferent. Va començar jugant a bàsquet, esport en la que va ser internacional amb la selecció espanyola. Va arribar un punt en què no gaudia de jugar i va començar a jugar a futbol sala. En la seva primera temporada va fer 21 gols en 20 partits i la van començar a conèixer com ‘Irigol’. Poc després, va arrancar amb el futbol i en qüestió d’una temporada i amb només 19 anys, és ja a la lliga Reto Iberdrola amb La Solana, al grup Sud A.
Idò avui totes dues futbolistes han estat les protagonistes de la secció Ellesport d’IB3 Ràdio. Ens han parlat d’objectiu, d’ambicions i de com han arribat a on són.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta