Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

Aconsegueix la seva tercera corona amb un segon lloc al triatló d'Austràlia
Mario Mola ha guanyat el tercer títol mundial de triatló consecutiu després de ser segon a la prova de Gold Coast, a Austràlia, on va vèncer el francès Vicent Luis.
Amb aquesta victòria, Mola iguala el també espanyol Javier Gómez Noya, que es va anotar consecutivament els títols mundials els anys 2013, 14 i 15, i amplia a sis anys seguits el domini dels triatletes espanyols al Mundial.
Després de les victòries a Yokohama, Hamburg, Edmonton i Mont-real, i els segons llocs a Leeds i Abu Dhabi, Mola tenia a l’abast el títol i a Austràlia no l’ha deixat escapar.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes