Ingressen a l’Hospital de Son Espases un nin de 10 anys després de patir una caiguda molt greu
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Aconsegueix la seva tercera corona amb un segon lloc al triatló d'Austràlia
83
Mario Mola ha guanyat el tercer títol mundial de triatló consecutiu després de ser segon a la prova de Gold Coast, a Austràlia, on va vèncer el francès Vicent Luis.
Amb aquesta victòria, Mola iguala el també espanyol Javier Gómez Noya, que es va anotar consecutivament els títols mundials els anys 2013, 14 i 15, i amplia a sis anys seguits el domini dels triatletes espanyols al Mundial.
Després de les victòries a Yokohama, Hamburg, Edmonton i Mont-real, i els segons llocs a Leeds i Abu Dhabi, Mola tenia a l’abast el títol i a Austràlia no l’ha deixat escapar.
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
En l'operatiu hi participen un centenar d'agents de la Policia Nacional, la Guàrdia Civil i l'Agència Tributària
Intentava avisar un camioner per evitar xocar contra el seu vehicle, però ha acabat rebent l'impacte