Aconsegueix la seva tercera corona amb un segon lloc al triatló d'Austràlia
168
Mario Mola ha guanyat el tercer títol mundial de triatló consecutiu després de ser segon a la prova de Gold Coast, a Austràlia, on va vèncer el francès Vicent Luis.
Amb aquesta victòria, Mola iguala el també espanyol Javier Gómez Noya, que es va anotar consecutivament els títols mundials els anys 2013, 14 i 15, i amplia a sis anys seguits el domini dels triatletes espanyols al Mundial.
Després de les victòries a Yokohama, Hamburg, Edmonton i Mont-real, i els segons llocs a Leeds i Abu Dhabi, Mola tenia a l’abast el títol i a Austràlia no l’ha deixat escapar.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
L'empresa pública SILME va treure a concurs la implantació d'un nou programa i alguns tràmits en línia no funcionen