L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
No descarten coincidir als Jocs Olímpics del 2020
Els dos millors triatletes del món, Mario Mola i Javier Gómez Noya, s’entrenen junts a Mallorca abans d’afrontar les darreres proves de la temporada. El gallec disputarà al novembre el Challenge de Bahrain, la prova que li queda per convertir-se en el primer triatleta que guanya la Triple Corona. I Mola disputarà la darrera prova a les Bahames.
Mola (27 anys) i Gómez Noya (34 anys) preparen junts aquests darrers compromisos perquè consideren que n’aprenen molt, l’un de l’altre.
L’any que ve tots dos lluitaran per seguir entre els millors: Gómez Noya, en el món de la llarga distància (vol disputar el Mundial d’Ironman de Hawaii) i Mola, a les Sèries Mundials, on cercarà el tercer títol consecutiu. I a llarg termini, no descarten trobar-se als Jocs Olímpics de Tòquio del 2020.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues