Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

El tècnic català, emocionat, diu que assumeix "el repte més difícil" de la seva vida: salvar la Penya Independent
Mario Ormaechea ha dirigit la seva segona sessió d’entrenament amb una plantilla que ell no ha confeccionat, però des del primer minut diu que ha acceptat la proposta del president Toni Curuné, que se l’ha fet seva i que “assumeix tota la responsabilitat, passi el que passi”.
Ha signat per dos anys, però assegura que el president li havia donat l’opció de quedar al club el temps que volgués. Acostumat que els seus equips estiguin sempre a la zona alta de la classificació, ara intentarà salvar la Penya Independent en una categoria complicada, com el Grup 3 de Segona RFEF, on mai el tècnic ha dirigit. Això sí, amb l’arribada de Mario Ormaechea, la competició ja té més al·licients. Debuta diumenge a Alzira.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061