Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

L'equip madrileny tanca la temporada amb el RCD Mallorca i amb opcions matemàtiques de classificar-se per la Conference League.
L’exdavanter del Mallorca, Mario Suárez, juga diumenge amb el Rayo a Son Moix. L’equip madrileny tanca la temporada amb el RCD Mallorca i amb opcions matemàtiques de classificar-se per la Conference League.
“Personalment, jugar a Mallorca sempre és molt especial. I col·lectivament, és un partit molt important perquè tenim opcions de poder jugar la Conference. Volem guanyar i esperar que la resta de resultats ens acompanyin”.
“El Mallorca d’Aguirre és un dels equips que menys gols encaixa al seu estadi i dels que treu més profit dels que marca. És un equip que es nota que està molt ben treballat i es nota la mà d’Aguirre”.
“Acab contracte aquest mes de juny, però m’agradaria poder continuar-hi. Em costarà moure’m de Madrid i esper que arribi un nou entrenador per prendre qualsevol decisió”.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat